Újabb elkaszálások a Netflixnél
Talán már észrevetted, hogy a Netflix pár interaktív különlegességet is kínál. Olyan ez, mint a „válaszd a saját kalandod” játékok, ahol a távirányítóval dönthetsz, merre haladjon a sztori. A Netflix ezt a műfajt 2017-ben kezdte a Puss in Book: Trapped in an Epic Tale című különkiadással, és azóta egy egész kis gyűjteményt épített ki belőle, amelyek között népszerű tévés és filmes karakterek is felbukkannak. Sajnos úgy tűnik, hogy ez az interaktív próbálkozás nem igazán jött be – az Eurogamer szerint a Netflix megerősítette, hogy december 1-jén az interaktív címek nagy részét leveszik a kínálatból.
Netflix – néhány cím még marad
Nem minden interaktív tartalmat vágnak ki; négy cím megmarad, köztük a You vs. Wild, Ranveer vs. Wild with Bear Grylls, Unbreakable Kimmy Schmidt: Kimmy vs. the Reverend, és a Black Mirror: Bandersnatch. Úgy tűnik, hogy ezek a kedveltebb darabok, míg a legtöbb törölt tartalom inkább gyerekeknek szól. Valószínű, hogy a felnőtteknek szánt interaktív műsorok jobban teljesítettek, ami elég érdekes fordulat. Ha kíváncsi vagy, mi minden kerül le a listáról, itt van a teljes lista:
- Headspace: Unwind your Mind
- Triviaverse
- Cat Burglar
- Battle Kitty
- Boss Baby: Get that Baby!
- Jurassic World: Camp Cretaceous: Hidden Adventure
- Johnny Test’s Ultimate Meatloaf Quest
- Carmen Sandiego: To Steal or Not to Steal
- You vs Wild: Out Cold
- Captain Underpants: Epic Choice-o-Rama
- Choose Love
- Barbie: Epic Road Trip
- The Last Kids on Earth: Happy Apocalypse to You
- Escape the Undertaker
- Animals on the Loose: A You vs Wild Movie
- Spirit: Riding Free: Ride-Along Adventure
- Stretch Armstrong: Breakout
- Trivia Quest
- Buddy Thunderstruck: The Maybe Pile
- We Lost Our Human
Lehet, hogy a Netflix elengedi a játékokat?
Ezek a változások alapján úgy tűnik, a Netflix az év végéig kisöpör pár dolgot, hogy kicsit rendbe szedje a kínálatát. Ez passzol ahhoz is, hogy nemrég bezárt egy játékfejlesztő stúdiót. Talán úgy érezték, kicsit túllőttek a célon a játékos tartalmakkal, és inkább visszavesznek belőlük. Ez egyrészt egy okos lépés, hiszen így jobban koncentrálhatnak a jól menő filmekre és sorozatokra, amik tényleg bevételt hoznak.
Másrészt viszont úgy tűnik, hogy a Netflix már nem annyira lelkes a játékokkal kapcsolatban, mint korábban, ami talán azt is mutatja, hogy kívülállóként nem olyan egyszerű belépni a játékpiacra. Hát, búcsúzzunk el a Netflix interaktív különkiadásaitól – úgy néz ki, már nem sokáig lesznek velünk.
//
Olvass tovább:
Az Apple TV+ megérkezik az Amazon Prime-ra is!
Az új PlayStation 5 Pro: Erősebb, Gyorsabb!
Yettel Cyber7Tech, akár 70% online kedvezmény.