Az egyik mobilgyártónak nagyon jól sikerült a karácsonyi időszak

Man using his Mobile Phone in the street, bokeh

Ahogy közeledik az év vége egyre nagyobb a forgalom a telekommunikációs eszközök piacán. Idén is a legnépszerűbb termékek a mobiltelefonok voltak a vásárlók körében.

Decemberre minden gyártó csúcskészüléke már kint volt, így elég bőséges kínálattal találtuk szembe magunkat. A Flurry Analytics jelentése szerint a karácsonyi időszakban beaktivált okostelefonok 44%-nak Apple logó volt a hátoldalán. A cupertino-i céget követte 21%-al a Samsung, a soron következő pedig a Huawei volt 3%-al, az LG lemaradt a dobogóról a maga 2%-ával. A Note 7 visszahívása mindenképpen rosszat tett most a dél-koreai gyártónak. Arról ugyan nem esik szó, hogy ez szám szerint nagyjából hány darab mobilt jelent, mint az tudjuk a mobilgyártók közül az Apple keres a legtöbbet egy-egy eladott készüléken, így biztosan nem lehet okuk panaszra.

Apple-had-more-than-twice-as-many-activations-as-Samsung-during-the-holidays.jpg

A jelentés rámutat arra is, hogy egyre többen vásárolnak 5 és 6,9 hüvelyk közötti kijelzővel rendelkező telefont, azaz phabletet. Ebben a pár napban beaktivált készülékek 37%-át már ezek a mobilok tették ki, míg előző évben csak 27% volt ez a mutató. A táblagépek piaca pedig egyre zsugorodik, míg 2013-ban az ezen időszakban eladott termékek 29%-át a tabletek tettét ki, addig idén már csak a vevők 17%-a vásárolt ilyen eszközt.

Phablet-activations-contiuned-to-rise-this-holiday-season.jpg

MEGOSZTÁS