Egyre jobban növekszik a Honor a globális piacon

A Honor jelentős növekedésről számolt be a nemzetközi piacon okostelefonok és okoseszközök eladása terén. 2019 első három negyedévében 21 százalékos növekedést ért el a leszállított okostelefonok darabszámát illetően, az előző év ugyanezen időszakához képest. A jövőbe mutató, 1+8+N stratégiájának is köszönhetően pedig 1333 százalékkal nőtt a leszállított viselhető okoseszközök száma ugyanebben az időszakban.


A Honor tovább erősítette jelenlétét a kulcspiacokon, Oroszországban 25 százalékos piacrészesedéssel bír. A cég viselhető okos eszközeinek további sikereit az új Honor MagicWatch 2 is alátámasztja, amelyet több elismeréssel díjazták a CES 2020 alatt. A díjak tovább méltatták a márka termékeit, stabil üzleti teljesítményét, fejlesztéseit és  nemzetközi ismertségének növekedését. A CES 2020 legjobb terméke díjat a Honor MagicWatch 2 kapta. A márka második generációs okoseszköze olyan nemzetközi szakmai médiumoktól kapta az elismerést, mint az Android Headlines, a PocketNow és az Ubergizmo.

“Rendkívül sokat jelent számunkra, hogy az IDG a legjobb márkák közé sorolta a Honort. Ez az elismerés alátámasztja 1+8+N stratégiánk sikerét, melynek célja egy integrált okoseszközökből álló ökoszisztéma kiépítése. A Honor továbbra is fontos szerepet kíván betölteni az innováció, az 5G technológia elterjesztése és az okosotthon elősegítése terén.” – mondta George Zhao, a Honor elnöke.

A Honor Band 5 okoskarkötő pedig bekerült az Android Authority által legjobbnak ítélt, CES-en bemutatott termékek közé. Mindezek mellett a Honort az IDG beválasztotta a top 15 nemzetközi okostelefon márka közé, többek között a márka 5G okostelefonok terén folytatott fejlesztéseinek köszönhetően.