Koronavírus: Kibővített ügyfélszolgálatot indít a Samsung

A Samsung a járványügyi védekezés megkönnyítése érdekében bővíti a garanciális mobilkészülékeihez kötődő szolgáltatásait.


A Samsung számára kiemelten fontos a felhasználók egészsége, ezért több intézkedése mellett kiterjeszti a vevőszolgálat működését március 25-től, egészen visszavonásig, ahogy a járványügyi helyzet megkívánja. Az új lehetőségek között elérhető lesz telefonos ügyintézésen kívül a mobilkészülékek ingyenes el- és visszaszállítása.

Az új szolgáltatásokat minden garanciális Samsung okostelefon tulajdonosa kérheti a vállalat Ügyfélszolgálatától, így a hatóságok ajánlásait betartva, otthonról is elintézhetik a
készülékek javítását. Amennyiben a felhasználók problémájára a Távoli Segítségnyújtás nem talál megoldást, az otthonuk kényelméből kérhetik a meghibásodott mobileszköz biztonságos elszállítását és szervizelését.

A felhasználók a vállalat szállító partnerével való egyeztetés után otthonukból elszállíttathatják a mobilkészüléküket, amelyet használatra készen és fertőtlenítve kapnak vissza, miután a Samsung szakemberi elvégezték a szükséges javításokat. Az új szolgáltatással elkerülhető a fölösleges utazás, sorban állás és az esetleges kontaktus, így nyújt biztonságos alternatívát.

„Célunk, hogy minden helyzetben az elérhető legjobb szolgáltatást nyújtsuk a
felhasználóknak, így partnereinkkel együttműködve szeretnék megkönnyíteni és
biztonságosabbá tenni a mobilkészülékek garanciális javítását is. Jelen helyzetben a digitális eszközök használatán nagyobb hangsúly lehet, éppen ezért felkészültünk arra, hogy széleskörű támogatást nyújtsunk felhasználóinknak a készülékek karbantartásában is.” – mondta Kunos Balázs, a Samsung Magyarország alelnöke.

A Samsung Ügyfélszolgálata és online szolgáltatásai a ezen a weboldalon és a 06-80-726-7864 telefonszámon érhetők el.