Minden készülékre kiterjeszti a garanciaidőt a Huawei a koronavírus miatt

A rendkívüli helyzetre tekintettel a Huawei különleges szolgáltatásokat kínál felhasználói számára. Június 15-ig meghosszabbítják minden olyan Huawei készülék garanciáját – beleértve az okostelefonokat, PC-ket, tableteket, hordozható kiegészítőket és routereket – melyek eredeti jótállása 2020. március 15 után járt volna le. A vállalat emellett az idei év második negyedévében háztól-házig szolgáltatást is indít, amelynek keretében a veszélyhelyzet időszaka alatt ingyenesen szállítják el a garanciális készülékeket a szervizbe, majd a javítást és fertőtlenítést követően vissza is juttatják tulajdonosának. 


A Huawei minden olyan készülékére vonatkozóan meghosszabbítja a jótállási határidőt június 15-ig – beleértve az okostelefonokat, PC-ket, tableteket, hordozható kiegészítőket és routereket – melyeknek eredeti garanciája 2020. március 15. és június 14. között jár le. Amennyiben egy készülék megfelel ezeknek a követelményeknek, garanciája 2020. június 15-ig automatikusan hosszabbodik.

A Huawei továbbá 2020 második negyedévben ingyenes háztól-házig szolgáltatás indít
garanciális készülékeire a veszélyhelyzet idejére. A szolgáltatás minden Huawei-készülékre – okostelefonokra, laptopokra, tabletekre, okosórákra, routerekre és modemekre kiterjed majd. A készülékeket futár veszi fel és szállítja a szervizközpontba, majd azokat a javítást követően az előírásoknak megfelelően megtisztítják és fertőtlenítik, így tisztán és sterilen kerülnek vissza tulajdonosukhoz. A kétirányú szállítás teljesen ingyenes lesz.

A szolgáltatást a Huawei Support alkalmazásán, a vállalat hivatalos honlapján, valamint telefonos elérhetőségén lehet megrendelni; az ügyfélszolgálati vonal +3680-482-934-es telefonszámán hétfőtől péntekig délelőtt 9.00 és este 19.00 óra között.