Úgy tűnik a Xiaominak sikerült jól kihasználni azt, hogy a Huawei mobilok Google szolgáltatások nélkül nem igazán népszerűek a felhasználók körében. Ebből adódóan viszik a mobiljaikat mint a cukrot és ez a bevételen is meglátszik.
Az idei év első felében a koronavírusnak köszönhetően egy picit mondhatjuk úgy, hogy megtorpant a mobilpiac. Viszont a második félév még a vírus ellenére is behozza a korábban elmaradt eladásokat. A Xiaominak különösen jól megy, ugyanis 46,6 millió mobilt szállítottak le és 47,6 milliárd jüan bevételt produkáltak. Ez hatalmas 45,3 %-os növekedés az előző év ugyanezen időszakához képest.
Mint tudjuk a Xiaomi nem csak telefonokat árul, teljes árbevételük eddig 72,2 milliárd jüan volt, ami körülbelül 3,3 billió forint. Ebből 4,1 milliárd jüan (189 milliárd forint) nyereséget tudhatnak magukénak. A fentieknek köszönhetően egyébként a Xiaominak sikerült a képzeletbeli mobilos dobogó harmadik fokára felállnia. Globális szinten ők a harmadikok az eladott készülékek száma alapján, amit olyan mobilokkal mint a Mi 10T, vagy a Mi 10T Pro nem is nehéz összehozni.