A napokban megjelent a legfrissebb eredmények szerint, amik az előző évben eladott hajlítható kijelzős készülékek arányát mutatják meg, továbbra is növekszik ez a piac.
Néhány éve a Samsung egy nagy újítással állt elő, amivel elsőként piacra dobott egy olyan hajlítható kijelzővel felszerelt okostelefont, amit nem csak bemutattak, hanem értékesítésbe tudták helyezni nem csak a dél-koreai piacon, hanem az egész világon.
Ezt követően érkezett meg a Samsung Galaxy Fold mellé a Samsung Galaxy Flip okostelefon is, ami egy olcsóbb alternatívát kínál azok számára, akik ilyen típusú terméket szeretnének vásárolni.
Jelenleg pedig már a negyedik generációs kiadásoknál tartunk, idén pedig érkezhetnek az újabb modellek. Nem kétséges, hogy a Samsung egyeduralkodónak mondható ebben a szegmensben, viszont egyre több kínai gyártó jelenik meg a piacon hajlítható kijelzős okostelefonnal, de egyelőre csak a saját piacukon.
A napokban megjelent adatok szerint a tavalyi évben összesen 12,8 millió darab hajlítható kijelzős okostelefon talált gazdára, ennek pedig a Samsung a 82%-át szállította le, míg a maradékon osztozott a Xiaomi, Vivo, Oppo, Huawei és Motorola. Az elemzések szerint az idei évben ez a szám tovább növekedhet, hiszen a becslések azt mondják, hogy 18,5 millió ilyen típusú terméket értékesíthetnek majd világszerte.