Telekom, Yettel, Vodafone: 15%-os infláció követő díjkorrekció!

Olvasási idő kb 3-4 perc!

Telekom, Yettel és Vodafone díjkorrekció!

A lefedettség nem nőtt 15%-al! (még)

 A Telekom

Az idei 2024-es évben is változnak a tariák átlagosan 15%-al. Mindhárom szolgáltató a Telekom, a Yettel és a Vodafone is időben tájékozatja vagy már tájékoztatta az ügyfeleit a számlázás és a díjak változásáról és hogy mikor történik meg.

Telekom közlemény és infók:

A Központi Statisztikai Hivatal 2023-ra vonatkozóan, az év második felében tapasztalt, enyhülő inflációs nyomás mellett 17,6%-os éves fogyasztói árváltozást állapított meg. A Magyar Telekom a gazdasági és piaci folyamatokat, valamint ügyfelei érdekeit figyelembe véve ennél alacsonyabb mértékű, 15%-os inflációkövető díjkorrekciót  alkalmaz, kiszámítható módon, ebben az évben is egy alkalommal.

Árváltozás: Lakossági, Lakossági flottás és Üzleti információk

A Yettel

Yettel közlemény és infók:

Lakossági és kisvállalkozói számlás előfizetéssel rendelkező ügyfeleink 2024. március 5-től, az érintett dolgozói- és flotta tarifával rendelkező számlás ügyfelek pedig április 3-tól az éves inflációkövető díjkorrekció és a Yettel általi egyoldalú díjcsökkentés végrehajtása következtében a tarifa havidíjakban 15,3%-os mértékű emelkedést tapasztalhatnak. A havidíjon felüli percdíjak és SMS díjak változatlanok maradnak és a lakossági előfizetések esetén a kiegészítő adatjegyek ára sem változik.   

Azon tarifacsomagok esetében – mind lakossági, mind üzleti előfizetés esetén -, amelyek adatkerete nem teljes egészében használható fel az 1-es / EU roaming díjzónában és érintettek a díjváltozásban, ott 2024. március 5-től a felhasználható roaming adatkeretek növekednek. 

A díjváltozásról ügyfeleinket a változások életbe lépését megelőzően, megfelelő időben, SMS-ben és/vagy e-mailen, valamint számlalevélen értesítjük.    

Felmondási jog: Nincs.

Árváltozás: Lakossági, kisvállalkozói, dolgozói és flotta információk

A Vodafone

Vodafone közlemény és infók:

A Központi Statisztikai Hivatal 2022. szeptember 1. és 2023. augusztus 31. között 22,01%-os fogyasztói árindexet határozott meg. A megnövekedett költségek iparágunkat is érintik, így annak érdekében, hogy a szolgáltatásainkat a megszokott magas minőségben nyújthassuk, díjkorrekciót alkalmazunk. Ügyfeleink anyagi terheinek mérséklése érdekében a Központi Statisztikai Hivatal által meghatározott értéknél jelentősen kedvezőbb, 15,4%-os díjkorrekciót alkalmazunk 2024. március 1. napjától a publikus tarifákat használó lakossági és kisvállalati ügyfelek havi előfizetési díjainak esetében – a Vodafone Magyarország Zrt. Általános Szerződési Feltételeinek 5.6 pontjában foglalt díjkorrekciós mechanizmus értelmében.

Árváltozás: Lakossági, Üzleti és Flotta információk

 

MEGOSZTÁS