A Samsung az új koronavírus által okozott elszigeteltségben is gondoskodik ügyfeleiről. A járvány terjedésével felmerülő mindennapi problémák mellett a felhasználóknak nem kell Samsung termékeik miatt aggódniuk, hiszen a vállalat meghosszabbítja a 2020 március 15 és június 15 között lejáró termékjótállásokat egészen július 15-ig.
Azok a jótállások, amelyek március 15. és június 15. között járnának le, automatikusan meghosszabbodnak, így a felhasználóknak elegendő 2020. július 15-ig jelezni a Samsung
Ügyfélszolgálatán, amennyiben készülékük javításra szorul. A terméktámogatásról részletes információk érhetők el a Samsung weboldalán, a Samsung Members alkalmazásban pedig személyre szabott segítséget kaphatnak. A Samsung Community közösségi fórumán a felhasználók egymást is segíthetik tanácsaikkal és a vállalat szakembereit is kérdezhetik a termékekkel kapcsolatban vagy beszélgethetnek a közösség tagjaival.
„Szeretnénk ebben a nehéz időszakban segíteni a felhasználókat és minél több terhet levenni a vállukról. A kiterjesztett jótállással hozzájárulunk ahhoz, hogy minél többen otthon maradhassanak – mondta el Kovács Gábor, a Samsung Magyarország szervizekért és ügyfélszolgálatért felelős vezetője. – Jelen helyzetben az a legfontosabb, hogy vigyázzunk egymásra és maradjunk biztonságban, így együtt megállíthatjuk a járványt.”
A meghosszabbított jótállású eszközök garanciális javítását 2020. július 15-ig ingyenesen végzi a Samsung. Emellett a mobilkészülékek esetében továbbra is érvényes a vállalat, a
vírus helyzet idejére kiterjesztett szolgáltatása, melynek keretében ingyenesen el- és visszaszállítják a szervizből a készülékeket. Az új szolgáltatással elkerülhető a fölösleges
utazás, sorban állás és az esetleges kontaktus, így nyújt biztonságos alternatívát. A teljeskörű szolgáltatás mellett a felhasználók az igazán fontos dolgokra koncentrálhatnak és nyugodtan használhatják tovább az eszközeiket.
A Samsung Ügyfélszolgálata és online szolgáltatásai ezen a weboldalon és a 0680-726-7864-as telefonszámon érhető el.