A Galaxy Fold startját a Samsung-nak nem várt problémák miatt el kellett halasztania. Egyenőre még nem tudjuk, hogy mikortól kezdődik meg az eszköz kiszállítása az előrendelők felé, a dél-koreai cég pedig egy kis ajándékkal díjazná azokat a felhasználókat akik nem vonják vissza rendelésüket.
Egyes darabokat leszámítva csak pár napig bírták azok a Galaxy Fold modellek melyeket, a Samsung szétküldött tesztelésre, mivel megjelenítőjük megrepedt vagy felpúposodott. A vállalat ezt követően azzal védekezett, hogy ezek a telefonok prototípusok voltak, pár napra rá azonban mégis elnapolták a Galaxy Fold indítását. A múlt héten körbeküldtek egy e-mail-t, melyben arról tájékoztatták az előrendelőket, hogy továbbra sem tudják megerősíteni azt, hogy mikorra várható a telefon, ezért felajánlották, hogy az előre leadott rendelést törölhetik azok akik nem szeretnének várni.
Információink szerint a Samsung egy kis ajándékkal honorálná azon felhasználókat, akik ezek után sem vonták vissza a rendelést. Ez pedig oly módon tennék, hogy 3960 pontot írnának jóvá azok Samsung fiókján akik várnak a Galaxy Fold-ra. Azt biztosra vehetjük, hogy sokan nem fognak örülni a pontoknak, melyeket vásárlás során lehet beváltani, (hogy legyen mihez viszonyítani egy gyári Galaxy S10 tok 6000 pontba kerül) főleg ha a későbbiek során újabb problémákkal szembesülnek a használat során.
Egy kínai lap szerint a Samsung egyébként már egész jól halad a Galaxy Fold „továbbfejlesztésével” a kijelzőn lévő védőréteg problémáját úgy oldották meg, hogy a széleit a telefon kávái alá rejtették. A hajtogatásért felelő mechanizmus esetében pedig még közelebb helyezték egymáshoz a benne lévő szerkezet elemeit. Ha a fenti infók valósak, akkor már nem sokat kell várni a Galaxy Fold-ra, hogy ezek után mindennapi használat mellett hogyan fogja bírni az pedig az elkövetkezendő hónapokban kiderül.