Már a bankok is eltávolítják alkalmazásaikból a Galaxy Note10/S10 ujjlenyomat olvasójának támogatását

galaxy-note-10-cover

Úgy tűnik, hogy a Galaxy S10 és Note 10 széria ujjlenyomat olvasójával kapcsolatos problémák kezdenek egyre nagyobbak lenni, ezzel pedig már-már jelentősen romlik a felhasználói élmény is.


A múlt héten számoltunk be róla, hogy egy amerikai hölgy egy olcsó hydrogel fóliát helyezett fel Galaxy S10 mobiljára, majd azt követően a telefont férje is fel tudta oldani olyan ujjlenyomattal, amit nem is regisztráltak a készülékben. Egészen a tegnapi napig csak pletykaszinten terjedt a dolog, majd kaptunk egy Youtube-ra feltöltött videót, ahol egy Galaxy Note 10 ujjlenyomat olvasóját egy hasonló hydrogel fóliával több alkalommal is könnyen kijátsszák. Úgy tűnik a probléma kezd egyre nagyobb figyelmet kapni, ugyanis bankok jelentették be világszerte, hogy korlátozzák a Note 10 és S10 készülékek ujjlenyomat olvasójának működését az applikációikban.

Az Egyesült Királyságban lévő Nationwide Building Society például letiltotta az ujjlenyomatos bejelentkezést saját appjába a Galaxy S10 felhasználók számára. A NatWest pedig teljes mértékben megszüntette a Galaxy S10 támogatását. Szemfülesebb pénzintézetek, mint például a Kínai Bank, nem csak az S10, hanem a Note 10 és Tab S6 tulajdonosokat is lekorlátozták. Izrael egyik legnagyobb bankja a Hapoalim Bank pedig értesítést küldött az S10 és Note 10 felhasználóknak, hogy megszüntette az ujjlenyomatos hitelesítés lehetőséget részükre.

A Samsungtól egyébként már kaptunk visszajelzést ezzel kapcsolatban, elmondták, hogy tudnak a problémáról és dolgoznak is rajta. Már csak az a kérdés, hogy mikor jön a megfelelő szoftverfrissítés, ami javítja ezt az aggasztó rendellenességet.