Exkluzív szolgáltatást biztosít hazánkban ügyfeleinek a Huawei

A Huawei igen sokat tett az elmúlt évek alatt azért, hogy a felhasználói elégedettek legyenek termékeikkel, ennek keretein belül egy újabb szolgaáltatást indítottak az elmúlt napokban.


A hír tegnap landolt e-mail fiókunkban, miszerint idén júliustól az ország egész területén háztól házig szerviz szolgáltatást indított a kínai cég. Ez pedig azt jelenti, hogy ezentúl már nem kell személyesen visszavinniük a megvásárolt csúcsmobiljaikat a kereskedőkhöz vagy a szervizbe a felhasználóknak. Egy telefonhívással már igénybe is vehető a szolgaáltatás, ennek során felveszik a szükséges adatokat és amennyiben a bejelentés hétköznap 14 óra előtt történik meg, a következő munkanapon a futár már át is tudja venni a készüléket. Egyenlőre a P10, P10 Plus, Mate 9, Porche Design Mate 9, Honor 8 Pro és a Honor 9 modelleknél tudjuk majd igénybe venni ezt a lehetőséget, de a jövőben még ez biztosan bővülni fog, probléma esetén csak a 06-80-482934 telefonszámot kell hívnunk vagy itt további információhoz juthatunk.

„A Huawei célja, hogy termékeivel és szolgáltatásaival jobbá, könnyebbé tegye a felhasználók életét. Ezért döntöttünk úgy, hogy elindítjuk a Háztól házig szervizt, amely biztosítja a garanciális javítást olyan ügyfeleink számára is, akiknek nincs idejük vagy lehetőségük személyesen szervizbe vinni telefonjukat, vagy a Posta Pontokon keresztül feladni azt”

Így nyilatkozott Seth Wang, a Huawei Technologies Hungary fogyasztói üzletágának vezetője.