A Honor a tavalyi évhez képest 34%-kal növelte márkaértékét a Kantar, a WPP és a Google közös kutatása alapján a kínai márkák rangsorában 1 , amivel az 50-es lista 21. helyén végzett. A hét ország több mint 420.000 felhasználójával készült kutatásban összesen 960 márkát vizsgáltak meg, és közülük hirdették ki a legjobb ötvenet.
A növekedés elsősorban a márka 1+8+N stratégiájának köszönhető, ami egy intelligens eszközökön keresztül összekapcsolt világ megalkotását támogatja. A koncepció egy okostelefont, nyolc okosotthonnal kapcsolatos termékkategóriát és a partnerek által biztosított kísérő termékeket foglalja magában. Ezek közül is kiemelkednek a viselhető okoseszközök, ebben a kategóriában a Honor az öt legtöbb értékesítést generáló márka között végzett Oroszországban, Malajziában, a Cseh Köztársaságban és Indiában 2020 első negyedévében.
A nagy népszerűségnek örvendő termékek körét a Honor a berlini IFA 2020 során tovább bővíti, viselhető eszközöket, táblagépet és laptopot is bemutat. A 2020. szeptember 4-én 11 óra 25 perckor kezdődő bemutatót online is lehet követni, a link a későbbiekben várható.