10 másodperc alatt keresett 200 millió jüant a Huawei az új P szériával

Április 11-én megkezdődött a Huawei P30 széria értékesítése Kínában is. Az ázsiai országban elég nehéz dolga volt annak aki a Huawei valamelyik újdonságára pályázott. Gyorsnak és szerencsének is kellett lenni, mivel az első készlet 10 másodperc alatt elfogyott.


Az elsődleges becslések alapján maximum 50.000 egységet tudott eladni a gyártó, ebben természetesen vegyesen szerepel a Huawei P30 és Huawei P30 Pro és nyilván többféle memóriakiosztást is figyelembe kell venni. A vásárlók között rengeteg volt a nő, egy helyi szolgáltató elárulta, hogy a bemutató óta 3,2 millióan kerestek rá a P30-ra az ő oldalukon és az érdeklődők 60 százaléka hölgy volt.Kínában egyébként sokkal olcsóbban lehet beszerezni a Huawei új csúcsmobiljait, a P30 alapmodell 8 GB belső memóriával és 64 GB tárhellyel 3988 jüanba kerül, ez durván 169 ezer forint. A 8/256 GB-os verzió 4788 jüan, ami körülbelül 203 ezer forint. A Huawei P30 Pro 5488 és 6788 jüanba kerül, átváltva ez 232 és 288 ezer forintot jelent. Láthatóan jóval olcsóbb mint nálunk, bár ott tripodot adtak mellé amiből csak az első 3000 előrendelő kapott.

A hazai árakat már ismerjük, itt jóval drágább mindkét eszköz, mondjuk az ajándék Watch GT-vel már nem számít rossz vételnek egyik masina sem. Azt viszont érdemes tudni, hogy csak április 1-től számított két hétig jár az okosóra mellé. A Huawei közleménye szerint az előjegyzések első köre után 200 millió jüanos bevételre tettek szert, ami egész szép összeg, főleg 10 másodperc alatt. Pontos adatokat nem közöltek, de a többség valószínűleg az 50x-es digitális zoomal szerelt Huawei P30 Pro-t vásárolta meg, ami a sima P30-hoz képest néhány extra funkcióval rendelkezik. Ilyen például az IP68 védelem, a 40 wattos gyorstöltés és a vezeték nélküli töltés is.

Kapcsolódó cikkek:

Videó mutatja be mire képes a Huawei P30 Pro-ban lévő 50x-es digitális zoom

Első helyre ugrott a Huawei P30 Pro a DxOMark kamera tesztjén