A Strategy Analytics jelentése szerint 2015 utolsó negyedévében több okosórát szállítottak a boltok polcaira mint svájci órát. A jelentés szerint a kb. 8.100.000 db okosórát és ezzel ellentétben hagyományos svájci órából kb. 7.900.000 db került a boltokba. Igaz ebből még kétséges megállapítani melyikből adtak el többet, de mindenesetre ezek a számok magukért beszélnek.
A jelentés kitér arra is, hogy a leszállított 8.1 millió óra 63%-a Apple Watch volt, 16%-ot tudhatott magáénak a Samsung ebben persze többféle Samsung smartwatch is szerepel. A fent maradó 21%-on pedig több gyártó is osztozik.
2015 Q4-et és 2014 Q4-et összehasonlítva az okosóra eladások terén 316%-os növekedés látható. Így nem meglepő, hogy az olyan nagy svájci óra gyártók mint a Tag Heuer és a Fossil is kezdi megvetni a lábát az okosóraák piacán.