A Honor a Huawei-től való elszakadása óta nagy erőkkel dolgozik azon, hogy újra ott legyen a top márkák között. Most egy újabb bejelentést tett a cég.
A Honor már újra kereskedhet az amerikai nagyvállalatokkal, miután 2020-ban szétvált a Huawei anyavállalattól. Ennek hatására ismét elérhetőek lesznek a kiadott mobiltelefonjaikon a Google szolgáltatások. Emellett az új szériás készülékeik a Qualcomm legújabb chipjeivel érkezhetnek.
A cég vezérigazgatója, Zhao Ming egy megbeszélésen kijelentette, hogy az okostelefon gyártásra fognak koncentrálni. Az a céljuk, hogy első körben Kína, majd a világ legnagyobb gyártójává nőjjék ki magukat.
A vezérigazgató azt is bejelentette, hogy nem kíván csatlakozni ahhoz a trendhez, amiben a mobiltelefongyártók (Huawei, Xiaomi, Oppo és mások) az autókkal kapcsolatos fejlesztésekben vesznek részt és azokra összpontosítanak. Ezentúl azt is kijelentette, hogy a cég betartotta az „1+8+N” stratégiát, amik az intelligens termékekre összpontosítanak.
Mi is az az „1+8+N” stratégia?
Az Al Life élményre összpontosító stratégia, ami a termék és szoftver ökoszisztémán alapul. Ez segíti a felhasználókat abban, hogy könnyen, mindig kapcsolatot tudjanak létesíteni. Az ökoszisztéma célja, hogy zökkenőmentesebbé és intelligensebbé tegye az életet a fogyasztók számára. Az IoT eszközök elterjedtsége folyamatosan növekszik és egyre nagyobb számban van jelen a háztartásokban is.
1 Az okostelefonokat jelenti, amik központi szerepet töltenek be az ökoszisztémában
8 külső eszközök saját kínálatból vagy akár harmadik féltől (fülhallgató, okosóra, laptop, tablet, hangszóró)
N Az összes harmadik féltől származó IoT eszköz, amik csatlakoztathatóak a HiLink és Share technológiákkal
A cég tehát gyártani fog laptopokat, intelligens kijelzőket, tableteket, routereket, fülhallgatókat és egyéb technológiai eszközöket is. Az okostelefonokban még mindig nagy potenciált látnak, hiszen felmérési adatok szerint a fiatalok még mindig napi 6 órát töltenek mobiltelefonozással.
Zhao Ming szerint egyre jobban elterjednek a jövőben az AR technológiák és az autók még nagyobb szerepet töltenek majd be a vállalatok életében, viszont az okostelefonok pótolhatatlan eszközök a mostani világban. A vállalat továbbra is fogyasztóközpontú és folytatják a kutatásokat az innovatív termékek létrehozásának érdekében, valamint fenntartják a kapcsolatokat az egyetemekkel és a kutatóintézetekkel.