A napokban megjelentek a legújabb jelentések a 2022 Q1 eladási adatokról az indiai térséget illetően, amiből kiderült, hogy a kínai márkák nagyot mentek. Mutatjuk a részleteket.
Ez az év sem mondható tökéletesnek, ha a mobiltelefonpiac szereplőit vesszük alapul, hiszen még mindig akadnak lezárások a koronavírus miatt, folyamatos az alkatrészhiány, emellett a háború is közbeszól az eladási adatokba.
A napokban most megjelentek legújabb kimutatások a 2022-es év első negyedévéről, az indiai piacról.
Ahogyan az a képen is látható, a negyedévet a Xiaomi nyerte, hiszen ők adták el a legtöbb okostelefont ebben a térségben, összesen 8 millió darabot. Itt viszont ki kell emelni, hogy a tavalyi évhez képest 2,5 millióval kevesebb került értékesítésre a cég termékeiből. A második helyen a Samsung áll, akik 6,9 millió darab készüléket értékesítettek, ami a piac 18%-át teszi ki. Itt is fellelhető némi csökkenés, de itt csupán 0,1 millió darab.
A harmadik helyre a Realme jött fel, akik 6 millió okostelefon értékesítettek sikeresen, ezzel pedig a piac 16%-át tudhatják magukénak. A tavalyi eredményükhöz képest ez 1,7 millió okostelefonnal több.
A negyedik és az ötödik helye a Vivo és az Oppo szerepel, az összes többi eladást pedig a többi márka teszi ki. Itt fontos megjegyezni, hogy a Poco telefonok eladásait a Xiaomi-hoz adták hozzá, a Oneplus készülék eladásokat pedig az Oppo-hoz, hiszen azonos vállalatok.