Az egyik legnagyobb magyar szolgáltató cég néhány nap múlva leállítja ideiglenesen az ügyintézést és az ügyfél szolgálati szolgáltatásokat is durván 1 hétre. Mutatjuk, hogy mit kell tudni erről.
A Vodafone, ahogyan azt már megírtuk nektek, néhány nap múlva, pontosan július 11-én az ügyintézést és az értékesítést is leállítja július 16-ig. Ennek az az oka, hogy tovább fejlesztik a felületeiket, így még jobb lesz a felhasználói élmény, valamint könnyebb lehet az otthoni és a mobiltelefon előfizetések kezelése.
Ha a cég utol akarja érni majd a Telekomot, akkor jobban összefűzheti az otthoni előfizetéseket, hasonlóképpen, mint a Magenta csomagok, így még nagyobb kedvezményeket kínálva azoknak, akiknek minden szolgáltatásuk a cégnél van.
Természetesen a leállástó függetlenül lehet majd telefonálni, mobil internetezni, TV-csatornákat nézni. Viszont érdemes minél előbb befizetni a számlákat, ha éppen esedékes, mert arra nem lesz lehetőség. Ami esetleg kellemetlen lehet az a mobilos autópálya matricák vásárlására, parkolás indítására, hiszen erre sem lesz lehetőség.
Remélhetőleg, ha lemegy az átállás, akkor minden sokkal jobban fog működni a cég felületein, valamint nem fogunk majd tapasztalni semmiféle hibát. Ha az üggyel kapcsolatban új hírt tapasztalunk, megírjuk majd nektek.