A YouTube TV a negyedik helyre kúszott fel az Egyesült Államok fizetős tévészolgáltatásai között

A Business Insider kedden közzétett jelentése szerint több mint nyolcmillió fizetett előfizetővel a YouTube TV a negyedik helyre emelkedett a fizetős tévészolgáltatók között az Egyesült Államokban.

A YouTube TV előfizetési számokat – amelyek a szolgáltatást a Charter, a Comcast és a DirecTV mögé helyezik – Neal Mohan vezérigazgató fedte fel éves levelében a YouTube közösségnek.

„Mindent, amit a nézők a YouTube-on szeretnek, elhozunk a nappaliba” – írta Mohan. „És ebbe a sport is beletartozik. Éppen most fejeztük be az NFL Sunday Ticket első évadát, és ez valóban megmutatja a YouTube jövőjét.”

 

Eric Sorensen, a Parks Associates fogyasztói technológiai termékekre szakosodott piackutató és tanácsadó cég streaming video tracker igazgatója, a YouTube TV előfizetéseinek növekedésében jelentős tényező volt a vasárnapi NFL jegy megszerzése .

„A YouTube TV terjeszkedése és sikere az NFL-lel kötött 2,5 milliárd dolláros NFL Sunday Ticket megállapodásnak tudható be” – mondta a TechNewsWorldnek. „A sporttartalom felkelti a szemet, és nincs nagyobb termék a sportszórakoztatásban, mint az NFL.”

Miután az idei év harmadik negyedévében elindult az NFL, a YouTube TV-előfizetések is elindultak. Sorensen megjegyezte, hogy a Parks Associates felmérése szerint az előfizetők száma 46%-kal nőtt 2023 harmadik negyedévében 2022 azonos időszakához képest.

NFL játékváltó a YouTube TV-hez

„A YouTube TV NFL-lel kötött szerződése jelentős számú nézőt hozott” – tette hozzá Neil Chase, a Brimstone Pictures , a kanadai Edmontonban, Alberta államban működő filmgyártó cég társalapítója.

„Az emberek már hozzászoktak ahhoz, hogy prémium árat fizessenek a magas színvonalú sporteseményekért, például az UFC-ért és a WWE-ért, így egy olyan platformért fizetni, amelyet már most is használnak egy általuk már kedvelt termék megtekintésére, nem nehéz.”

A sportesemények élő közvetítésével a túlzott szolgáltatások (OTT) – például a YouTube TV – orvvadászhatnak előfizetőket a kábeles és műholdas társaságoktól.

Erőteljes márkaépítési előny

Sappington hozzátette, hogy a YouTube TV könnyen használható, intuitív kezelőfelülettel rendelkezik, amely ötvözi a lineáris, video on-demand (VOD) és a felvételeket.

A YouTube TV is profitál abból, hogy a Google uralja az internetes keresést – mondta Rob Enderle, az Enderle Group tanácsadó szolgáltató cég elnöke és vezető elemzője Bendben (Ore). – mondta a TechNewsWorldnek.

Emellett megjegyezte, hogy a YouTube viszonylag gyorsan rájött, hogyan lehet bevételt szerezni a tartalmakkal és hatékonyan jutalmazni a legsikeresebb közreműködőket, valamint olyan szolgáltatást hoz létre, amely a legtöbbnél jobban képes helyettesíteni a helyi tévécsatornát.