Ismét elkezdődött a Samsung agresszív reklámpolitikája

A tavalyi zászlóshajónál érezhettük elsőként, hogy a Samsung olyan mértékben reklámozza a terméket, hogy szinte nem telt el akkoriba úgy nap, hogy valahol ne tűnt volna fel az S7 vagy S7 edge felirat, vagy esetleg egy kép a mobilokról.

A cég marketing csoportja gőzerővel dolgozott és ez meg is hozta a várva várt eredményeket, ugyanis a 7. generáció lett a legkelendőbb az S szériából. Arról már korábban is hallottunk, hogy a Samsung úgy tervezi, hogy megdönti a tavaly felállított rekordot, vagyis még több modellt szeretne eladni a zászlóshajóból. Az anyaországban eddig leadott előrendelések alapján úgy tűnik, hogy valóban megdőlhet ez a rekord, de ezért persze ismét sokat le kell majd tenni az asztalra és ahogy a Samsungon ismerjük nem tétlenkedik. Az Egyesült Királyságban már meg is jelentek az első “reklámfelületek” ezúttal viszont a megszokottaktól eltérően mondhatjuk úgy, hogy szobrokat készíttetett a Samsung amelyeken az újdonság látható és a szigetország sűrűn látogatott helyre tették ki a 7 méter x 3 méteres alkotásokat.

 

MEGOSZTÁS