Az LG megváltoztatja telefonos stratégiáját

Az LG várhatóan kiszervezi az alacsony és középkategóriás telefonjait a jövőben.

A dél-koreai vállalat átszervezi tevékenységét, hogy növelje bevételeit és csökkentse költségeit. Így lehetőséget biztosítva a vállalatnak, hogy versenybe szálljon kínai gyártókkal szemben.

Sajnos az LG mobilágazata egy nagyon rossz szérián megy keresztül. 22. egymást követő negyedévben is veszteséget jelentett, így eljött az idő a nagyobb léptékű stratégiai szintű változtatásokra.

Első körben a vállalat létrehoz egy úgynevezett ODM menedzsment-et amely azokra a cégekre vonatkozik majd, amelyek a telefonjaikat az LG márkanév alatt fogják gyártani.

Ezen kívűl megszabadul néhány kutatás-fejlesztési (R&D) valamint gyártási egységtől is. Erre azért van szükség, hogy a kutatás-fejlesztés és gyártási pozícióit a prémium telefonokra tudja összpontosítani.

Az LG egykor vezető okostelefon gyártó volt, azonban az elmúlt években már az 5 vezető márka közé sem sikerült bekerülnie.

Elvesztette versenyelőnyét és olyan vállalatok kerültek előkelőbb pozíciókba mint a Xiaomi, az Oppo vagy akár a Vivo.  Ezentúl az új stratégiát követve a gyártó inkább a prémium telefonokra fog nagy hangsúlyt fektetni.

Érdekes évek elén nézünk ahogy az LG is. Várjuk, hogy milyen eredményekkel és készülékekkel próbálnak visszakapaszkodni az elitbe

MEGOSZTÁS
PR cikkekkel, linképítéssel kapcsolatban keress az info@gsmring.hu e-mail címen.