Egyre több helyen láthatjuk az Oppo márkajelzést

A kínai vállalat a napokban egy újabb együttműködést jelentett be, így még több helyen fog megjelenni a globális piacon is. Mutatjuk a részleteket ezzel kapcsolatban.

Az Oppo egy folyamatosan fejlődő okostelefon gyártó cég, ami egyre jobban terjeszkedik a világban. A tavalyi évben az Oppo Magyarországon is hivatalosan megjelent, azóta pedig egyre több helyen találkozhatunk a készülékeikkel, de egyelőre leginkább a szolgáltatóknál.

A kínai piacon egyértelműen ott van a legjobbak között, de ahhoz, hogy világ szinten elérje a top 3-at, sokat kell még javulnia az eladásokban. Ehhez hozzájárulnak a marketing tevékenységek is, amibe elég nagy összegeket fektethetnek a jelek szerint.

A napokban az UEFA-val kötöttek 2 éves szerződést, így minden hivatalos meccsen, tehát egy Bajnokok Ligája mérkőzésen is kint lesz a márkajelzés, így még több emberhez eljuthatnak.

Ezzel a lépéssel egyértelművé vált, hogy a sporton keresztül szeretnék megnyerni a vásárlóközönséget, ami egy jó lépés lehet, ugyanis ezeket a mérkőzéseket rendszerint több millióan nézik. Ez nem egy egyedi eset a cég életében, ugyanis a forrás szerint 2019-ben már egy ideig szerződésben álltak az FC Barcelona klubbal, jelenleg pedig a magas rangú Roland-Garros és Wimbledon versenyeken is ott vannak a tv képernyőjén.


Forrás