Egy új jelentés szerint az okosóra piac folyamatosan növekszik, ami jól mutatja, hogy egyre jobb termékeket vásárolhatnak meg a fogyasztók, emellett a funkcionalitások is növekszik. Mutatjuk, a legutóbbi eladási eredményeket.
A Counterpoint Research elemző cég elkészítette a 2022-es Q1-es év eladási adatait, amit összehasonlítottak a 2021-es Q1-es eladási adatokkal. Ebből a jelentésből kiderült, hogy 13%-kal növekedett az okosórák piaca.
A diagram jól mutatja, hogy lényegében a gyártók sorrendje nem változott eladások tekintetében, csupán a számok növekedtek vagy éppen csökkentek.
Az első helyen továbbra is az Apple áll 36,1%-os piaci részesedéssel, amit az egyik elemző a márkahűséggel indokol, emellett talán azt is hozzá lehet tenni, hogy az egyedi, zárt rendszer miatt a saját okos órájukkal lehet kihozni a maximumot a termékkapcsolatból.
A második helyen a Samsung áll, aki a tavalyi évhez képest 2,3%-kal növelte a piaci részesedését az okosórák piacán, így joggal mondhatjuk, hogy bejött a rendszerváltás, hiszen a Samsung Galaxy Watch 4 okosórák nagy népszerűségnek örvendenek.
A harmadik helyet még mindig tartja a Huawei, igaz 0,9%-kal csökkentek az eladási eredményei, ugyanakkor a hazai piacukon növekedni tudtak. A negyedik helyen pedig a Xiaomi szerepel, az ötödik pozíciót pedig a Garmin foglalja el.