Az okosóra piacon úgy tűnik, hogy változások léptek életbe és egyes márkák egyre törnek feljebb. Ilyen az Amazfit is, aki most megelőzte a Huawei-t.
Az utóbbi években egyre nagyobb a csata az okosórák piacán és egyre nagyobbat kell gurítaniuk a márkáknak ahhoz, hogy megtartsák a piaci pozíciójukat.
Az Apple továbbra is tartja az első helyet a maga 21,8%-os piaci részesedésével, de vigyáznia kell, hiszen a Samsung a legújabb készülékeivel, a Samsung Galaxy Watch 4 sorozattal rekord eladásokat könyvelhetett el, így a 9,9%-ról 14,4%-os piaci részesedésre fejlődött fel.
Az előző években megszokott volt, hogy a harmadik fokot általában a Huawei foglalja el, de most ez nem így történt, hiszen az Amazfit beelőzte a kínai nagyvállalatot. Az előző évhez képest 89%-os növekedést produkált az Amazfit, ami eladási számban 9,9 millió darab okosórát jelent. Ez a piac 5,8%-os részesedésére volt elegendő.
Mindezt nagyrészt annak köszönheti, hogy az európai piacokon jelentős növekedést tudott felmutatni. Németországban például az előző évhez képest 150%-al több terméket tudtak eladni, de Olaszországban és Spanyolországban is felettébb kelendőek voltak a termékeik.
A legnépszerűbbek ezek közül az alábbi okosórák: Amazfit GTR 2e, Amazfit GTS 2e és Amazfit T-Rex Pro. Természetesen a növekedésnek egy fontos tényezője még az alacsony árazás, hiszen a cég nem a prémium szegmensben indul harcba, hanem a 100.000 Ft alatti órákat favorizálja, ami egy láthatóan jó taktika.