Rájött a Huawei, hogy nem igazán volt jó ötlet reklámokat elhelyezni a zárolt képernyőn

A Huawei elismerte, hogy nem volt a legjobb ötlet az, hogy a már használatban lévő mobiljaikon egy utazásiroda reklámjait jelenítsék meg, ezért meg is tették a szükséges lépéseket.


A múlt héten számoltunk be róla, hogy a Huawei és Honor telefonok zárolt képernyőjét a booking.com hirdetései jelentek meg, köszönhetően a Huawei és amerikai partnere, a Booking Gateway Deals együttműködésének. A felhasználók természetesen nem igazán díjazták ezt a dolgot, sorra panaszkodtak a fórumokon, ami talán érthető is, mivel senki nem adott semmi olyan alkalmazásnak engedélyt ami ezt lehetővé tett volna.

A zárolt képernyőn egyébként szép és igényes tájképek bukkannak fel, de azokon a booking.com logója is feltűnt, eléggé szemet szúró helyen, ami majdnem a kijelző közepe volt és egy rossz érintést követően át is irányítottak minket a booking oldalára. Szerencsére el lehetett távolítani a kelletlen hirdetéséket, melynek folyamatát az erről készített cikkünkben mi is leírtuk. A hirdetések több országban is megjelentek, az Egyesült Királyság, Írország, Dél-Afrika, Hollandia, Németország, Norvégia és Magyarország felhasználói az eddigi információk alapján biztosan találkoztak velük, de nincs kizárva, hogy ezeken kívül több országban is felbukkantak.

Ezt követően rengetek panasz érkezett a Huawei fórumaira is, most a cég bejelentette, hogy eltüntették a hirdetéseket és belátták azt is, hogy azoknak nem kellett volna megjelenni. A vállalat elismerte, hogy negatív hatással volt a felhasználókra a hirdetés és bocsánatot is kértek miatta. Kijelentették, hogy az érintett képeket eltávolították a vállalat szervereiről, így azok a jövőben nem fognak megjelenni. Remélhetőleg hasonló esettel nem fogunk találkozni, főleg most mikor a kínai cégnek leginkább szüksége van a felhasználók bizalmára.

FORRÁSgizmochina
MEGOSZTÁS
Mindig is érdekeltek a mobiltelefonok, 2016-ban kezdtem el saját oldalamat, azóta naponta írok a számomra is érdekes tartalmakról.