Az ikonikus piros Gmail borítéktól búcsúzik a Google és egy új logóval lepik meg a felhasználókat, ami megjelenésben sokkal inkább modern és a többi Google szolgáltatás emblémájára hajaz.
Az új Gmail logó egy M alakzat, amely a Google márka kék, piros, sárga és zöld színeiből áll. Stílusban sokkal közelebb áll a Google Maps, Chrome, Google Fotók és még sok más Google termék logójának arculatához.
A Google közvélemény kutatásából kiderült, hogy a felhasználók kifejezetten ragaszkodnak a piros színhez és az M formához. Maga a boríték ikon már nem volt annyira fontos, így ezt a dizájn elemet ki is hagyták a tervezésből.
A Google a Naptár, a Dokumentumok, a Meet és a Táblázatok logóit is átalakította, hogy igazodjanak az új Gmail stílusához. A Google irodai applikációit magában foglaló Google G Suite megújításaként történt ez az egész arculatváltás, és ennek részeként a G Suit-ot Google Workspace névre keresztelték át és arra törekednek, hogy a Gmail, chat és dokumentumok minél integráltabb rendszerben legyenek elérhetőek. A cég így próbálja meg még jobban felvenni a versenyt a Microsoft Office központi megközelítésével és különösképpen az Outlook levelező alkalmazással.