Ez a márka növekszik a leggyorsabban

chinese

A legtöbb kínai mobiltelefongyártó cég nagy növekedésen ment keresztül az utóbbi időszakban. Mutatjuk, hogy melyik cég nőtt a legnagyobbat!

INLOCK

A kínai márkák nagy mértékben befolyásolják a globális okostelefon piacot. Egyrészt azért, mert a népszerű telefonok nagy mennyiségben kerülnek értékesítésre az egyik legnagyobb területen, ami a kínai piac. Emellett ezek a cégek alacsony árréssel dolgoznak, azért, hogy a meglévő, domináló nagyvállalatok mellett részesedést tudjanak szerezni.

Kínai piac

A mostani időszakot tekintve nagy változásokon megy keresztül ez a terület. Az utóbbi években az volt a jellemző, hogy a piacot a Huawei uralja. Az amerikai szankciók bejelentése után a kínaiak azt érezték, hogy ki kell állniuk a cég mellett és hazafiságból a vállalat termékeit kell megvásárolniuk. Ezzel egy rövidebb ideig nőttek az eladások, viszont ez sem volt elég ahhoz, hogy ne essenek be drasztikusan az eladások. A Honor almárka eladási száma is azt jelzi, hogy nem sok tere van a Huawei-nek. A piacot jelenleg az Oppo és a Vivo uralja.

brands

A híres Counterpointresearch szerint 2021 első negyedévében a piac 5%-al növekedett. A Huawei és a Honor mobiltelefoneladások 33%-al és 35%-al csökkentek. Ennek köszönhető az is, hogy a többi cég hatalmas növekedéseket tudott mutatni. A legnagyobb növekedést a Realme mutatta, ami az Oppo almárkája. A cég eladásai 82%-al növekedtek.

Realme

A globális telefon rangsorban mindösszesen a hetedik helyen áll a márka, viszont folyamatosan kapaszkodik felfelé. A siker az elemző cég vezetője szerint azon múlt, hogy nagyon jó marketingstratégiát folytatnak. A márka tudatosan célozza meg azokat a felhasználókat, akik a prémium funkciókat részesítik előnyben és fontos nekik a fényképezés, a játék és a közösségi média. Az által, hogy jól méri fel az ügyfelek igényeit a cég, tavaly 50 millió darab okostelefont szállított le világszerte. A tavalyi évben a 150 és 250 dollár közötti készülékek voltak a legnépszerűbbek a felhasználók körében. Az elemző azt is megjegyezte, hogy a következő időszakban a legfontosabb szegmens a középkategória lesz.

Jelenleg a top hármas sorrend Kínában így épül fel: Oppo, Vivo, Xiaomi.

Forrás