Merész három éves célt tűzött ki maga elé a Xiaomi

A Xiaomi telefonok az eltelt évek során egyre népszerűbbek lettek a piacon, a vállalat termékei egyébként széles portfóliót alkotnak, mivel mindenféle portékát kínálnak, most pedig egy elég vakmerő célt is kitűzött maga elé a kínai cég.


A 2014-ben elsőként megnyitott Xiaomi Shop óta elég következetesen módosította üzleti modelljét a Xiaomi. Az intelligens okos eszközök mellett a hátitáskától és a kerékpár lezárón keresztül a televízióig szinte mindent megtalálhatunk a cég kínálatában. Az eltelt évek során a Xiaomi üzletek egyre több országban megtalálhatóak lettek, ez is az egyik oka a kínai vállalat gyors növekedésének.

Idén májusban a Xiaomi bejelentett több szervezeti átalakítást és személyzeti kinevezést is. Körülbelül egy hónappal a változásokat követően Lei Jun a Xiaomi alapítója és a Xiaomi China csapata tartott egy zárt ajtós megbeszélést, ahol Lei egy újabb célt tűzött ki, amihez egy szlogent is kötöttek, ez pedig a: “Xiaomi Iron Army, three years of victory!”

Lei Jun célja az, hogy három éven belül átvegyék a kínai piacot, tehát az eddiginél is jelentősebb szerepet szeretnének betölteni ebben a régióban. Elmondta azt is, hogy a vállalat vizsgálja azt, hogy az 5G adta lehetőségek miként tudnák kihasználni. Megemlítette továbbá a januárban bejelentett kétmotoros stratégiájukat is ami a mobil és AIoT eszközökön alapul. Az AIoT vagyis az intelligens eszközök kínálatát is jelentősen bővíteni szeretnék, illetve a XiaoAI asszisztens és az okos otthon kellékek ötvözésére is még több hangsúlyt fognak fektetni a közeljövőben.

FORRÁSgizmochina
MEGOSZTÁS
Mindig is érdekeltek a mobiltelefonok, 2016-ban kezdtem el saját oldalamat, azóta naponta írok a számomra is érdekes tartalmakról.